Door op 8 februari 2014

Aftrap verkiezingscampagne

Tijdens een bijeenkomst in Grand Café De Snor in ‘s-Heerenberg is op 8 februari de aftrap gegeven voor de verkiezingscampagne van PvdA Montferland. Tweede Kamerlid en Achterhoeker Otwin van Dijk gaf het startsein. In een gloedvol pleidooi legde hij uit waarom juist de Partij van de Arbeid het verschil kan maken op nationaal én lokaal niveau. Ook al zijn de beslissingen op landelijk niveau lang niet voor iedereen positief, de PvdA heeft er wél voor gezorgd dat de scherpe kanten afgehaald worden van het harde beleid, zoals dat bijvoorbeeld in het Kunduz-akkoord was vastgelegd. Wij zijn immers geen partij die met schone handen aan de zijlijn blijft staan om te roepen hoe slecht anderen het doen. Nee, we werken mee aan het verbeteren van Nederland en Montferland. En als je werkt, betekent het dat je soms vuile handen moet maken. Want de bomen groeien immers niet meer tot in de hemel, zoals dat jaren geleden misschien nog het geval was.

En ook in Montferland zorgt juist de PvdA ervoor dat de mensen die afhankelijk zijn van een laag inkomen of van zorgverleners niet vergeten worden. Daarom roept PvdA Montferland iedereen op om te gaan stemmen op 19 maart! Onder het kopje ‘standpunten’ op deze website vindt u ons verkiezingsprogramma. En onder ‘wie is wie’ onze kandidatenlijst.