Door Els Rutting op 9 juni 2017

Denk met ons mee over het verkiezingsprogramma!

Op 21 maart 2018 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. Graag willen wij samen met de inwoners van de gemeente Montferland ons verkiezingsprogramma opstellen. Als je wilt meedenken ben je van harte welkom bijeenkomsten die die wij in de aankomende maanden organiseren. Deze worden gehouden in het Barghse Huus, Willem van den Berghstraat 1 in ‘s-Heerenberg en starten om 20.00 uur.
De koffie/thee staat klaar. Wij vinden het belangrijk dat zoveel mogelijk mensen met ons meedenken. Daarom zijn zowel leden als niet-leden van PvdA Montferland van harte welkom.

• woensdag 21 juni, thema’s ouderen, mobiliteit (verkeer) en mantelzorg
  • woensdag 13 september, thema’s cultuur, welzijn, sport en recreatie
  • woensdag 25 oktober, thema’s zorg, werkgelegenheid en armoede

De avonden worden geleid door Els Rutting, voorzitter van de verkiezingsprogrammacommissie. De eerste avond die plaatsvond op woensdag 12 april was erg succesvol. Zowel leden als niet-leden leverden hun bijdrage aan de thema’s wonen, milieu en democratie.

Om deze avonden breed onder de aandacht te brengen verspreiden we deze flyer huis-aan-huis: Flyer verkiezingprogrambjeenkomsten