Door Ton Vriezen op 27 april 2017

Ga je met ons mee naar het Europees Parlement in Brussel?

Inwoners van de gemeente Montferland  die nieuwsgierig zijn naar het werk van het Europees Parlement zijn van harte welkom om met ons mee te gaan naar Brussel. Het bezoek aan het Europees Parlement vindt plaats op woensdag 28 juni 2017.

Tijdens het bezoek is er een rondleiding in het Parlementsgebouw en is er een ontmoeting met Paul Tang  fractievoorzitter PvdA . Voor het busvervoer en de lunch wordt gezorgd, overige kosten zijn voor eigen rekening van de deelnemers. De touringcar vertrekt om 07.00 uur en rond 22.00 is de touringcar weer terug.

Na het bezoek kun je deelnemen aan een gevarieerd programma in Brussel.

Het bezoek is op uitnodiging van Europarlementariër Paul Tang .“De wereld verandert en Europa ook, dus we moeten met elkaar in gesprek blijven en we moeten elkaar ontmoeten. Ik ontvang mensen graag in Brussel om te laten zien hoe het er in Brussel aan toegaat, waar de besluiten worden genomen, en waar zoveel landen, talen en culturen met elkaar werken.”

Meer informatie en aanmelden kan door een e-mail te sturen aan onze secretaris René Westenberg via i.westenberg@kpnplanet.nl .

Er is een beperkt aantal plaatsen. Aanmeldingen worden behandeld op volgorde van binnenkomst.

Ton Vriezen

Ton Vriezen woont in Zeddam