Door Sandra Braam op 6 maart 2015

Kandidaten op campagne

De partij van de Arbeid gaat op 14 maart in gesprek met bewoners van de Achterhoek en Liemers.  PvdA lijsttrekker voor Waterschap Rijn en IJssel Els Rutting en statenlid Anna Lena Hedin gaan samen met lokale PvdA’ers en 2e kamerlid Otwin van Dijk de straat op om van bewoners te horen wat er onder hen leeft.

Op woensdag 18 maart zijn de verkiezingen voor Provinciale Staten en de Waterschappen. Gelderland gaat dan naar de stembus om haar vertegenwoordigers te kiezen.

“Goed werk en goed wonen, dat is waar wij voor staan”, zegt PvdA lijsttrekker voor Provinciale Staten Peter Kerris. “We jagen de economie en werkgelegenheid aan en zetten ons in voor een samenleving waarin we naar elkaar omkijken. We willen de sociale en realistische koers voortzetten en spannen ons in voor een gezonde, schone en mooie leefomgeving. Het geluid van de bewoners is daarbij onmisbaar. Daarom gaat PvdA Gelderland de straat op.”

De PvdA is 14 maart de hele dag in vele plaatsen in de Achterhoek en Liemers te vinden. De dag wordt vanaf 16.00 afgesloten op het Simonsplein in Doetinchem.

Sandra Braam

Woont in: Azewijn   Krijgt energie van: Mensen die samen iets ondernemen om iets voor hun dorp of wijk te betekenen.  Ik krijg energie van denken in mogelijkheden. Ik krijg energie van wandelen in de natuur en niet in de laatste plaats van onze twee kinderen.   Sterk in: Verbinden en enthousiasmeren van mensen .

Meer over Sandra Braam