PvdA Montferland komt naar je toe

Door Ingrid Wolsing op 25 februari 2018

In de aanloop naar de verkiezingen kun je ons overal tegenkomen: op de markten, tijdens debatten en misschien zelfs met de bekende roos bij jou aan huis. We roepen je op om te gaan stemmen en proberen als het even kan je te overtuigen om op óns te stemmen. In de agenda kun je zien, waar je ons kunt vinden. Bekijk ook onze advertentie in de lokale bladen:

En inderdaad, dit doen we vooral in aanloop naar de verkiezingen. We lopen niet vier jaar lang met onze rode jassen en rozen over straat. In die tussentijd zijn we gewoon actieve inwoners van onze kernen die zich keihard inzetten voor de mensen in onze mooie gemeente. Ook dan kun je ons altijd bereiken.

Ingrid Wolsing

Woont: In Didam   Dit ben ik: Ik ben vanaf mijn studententijd (en dat is al weer heel lang geleden) politiek actief. Enkele jaren na mijn studie ben ik weer in Didam gaan wonen en wilde ik mij met de gemeentelijke politiek bezig houden. Ik ben toen lid geworden van de PvdA omdat dat de

Meer over Ingrid Wolsing