Door Sandra Braam op 1 februari 2014

PvdA Montferland trapt met Otwin van Dijk campagne af en gaat in gesprek met bewoners ‘s-Heerenberg

PvdA lijsttrekker Ingrid Wolsing gaat samen met  PvdA-Tweede Kamerlid Otwin van Dijk,  lokale vrijwilligers en fractiegenoten op zaterdag 8 februari  in gesprek met de bewoners van ‘s-Heerenberg. Tijdens deze editie van ‘PvdA in de buurt’ wordt onder andere gevraagd wat de inwoners van de voorzieningen in de wijk vinden.

“We staan voor een goede buurt waar iedereen zich thuis voelt”, zegt Ingrid Wolsing. “Een buurt waar de inwoners, jong en oud, de zekerheid van een baan hebben. Waar ouderen en zieken de zorg krijgen die ze nodig hebben. Daarom gaan we zaterdag de buurt in en vragen we de bewoners wat er speelt. We hopen veel mensen te spreken.”

Om 13.00 trappen Ingrid Wolsing en Otwin van Dijk samen de verkiezingscampagne af in café De Snor, Molenstraat 2 in ’s-Heerenberg. Daarbij is iedereen van harte welkom. De zaal is om 12.00 open en koffie en thee staan klaar. Vervolgens  gaan de PvdA’ers van 14.30 tot 16.00 de deuren langs in een deel van ’s-Heerenberg.

Sandra Braam

Woont in: Azewijn   Krijgt energie van: Mensen die samen iets ondernemen om iets voor hun dorp of wijk te betekenen.  Ik krijg energie van denken in mogelijkheden. Ik krijg energie van wandelen in de natuur en niet in de laatste plaats van onze twee kinderen.   Sterk in: Verbinden en enthousiasmeren van mensen .

Meer over Sandra Braam