Door op 21 mei 2014

Twee jubilarissen in het zonnetje

Zaterdag 10 mei werden 2 langjarige PvdA leden in het zonnetje gezet. Namens het bestuur van PvdA Montferland hebben Felix van Moll en ik de beide jubilarissen gefeliciteerd.

Maria Jansen uit Braamt kreeg een speldje ter herinnering aan haar 25 jarig lidmaatschap opgespeld. Uiteraard hoorde daar ook bos bloemen met rode rozen daarbij. In een leuk en onderhoudend gesprek vertelde zij dat zij actief in de PvdA was geweest in de periode van wethouder Schoon. Veel affiniteit heeft zij met de schutterij in Braamt. De laatste jaren was ze niet meer actief in onze partij maar wel trouw lid gebleven.

Wij wensen haar veel geluk en een verdere langdurige lidmaatschap van onze partij toe.

jubilaris Maria Jansen

Als tweede jubilaris bezochten wij Martien Boerboom. Ook Martien is 25 jaar lid van de Partij van de Arbeid. Martien gaf aan niet actief te zijn binnen de PvdA, maar wel in het plaatselijke verenigingsleven.  Op dit moment gaat het zingen hen zeer ter harte. En passant gaven zij ook te kennen dat zij voor hun zangclub nog een 3e tenor zoeken. Van harte willen we dit ondersteunen. Mocht iemand interesse hebben dan graag melding daarvan aan Martin via zijn E-mailadres martienboerboom@hotmail.com.

jubilaris Martien Boerboom