Door André Menting op 24 april 2013

Win een bezoek aan de tweede kamer met een rondleiding van Otwin van Dijk

Afgelopen zaterdag was er een workshop ledenwerving in het campagnekantoor in Doetinchem voor de afdelingen uit de Achterhoek. Wouter Struijk liet ons zien dat leden werven niet zo moeilijk hoeft te zijn, het is een kwestie van doen. Ter plekke hebben we (met onze telefoon) al vier nieuwe leden geworven. Gewoon uit ons eigen netwerk. Oude IJsselstreek, Oost Gelre, Doesburg en Doetinchem waren aanwezig en we werden hier wel enthousiast van. We hebben bedacht dat onze Bi’jproatavond vrijdag a.s. in het teken staat van ledenwerving. Vrijdag is de aftrap van de Achterhoekse maand van de ledenwerving.

Wedstrijd!

We maken er een wedstrijd van wat ons betreft. Doetinchem zorgt voor de nulmeting. De ledenaantallen van de Achterhoekse afdelingen staan op een flap. We hopen dat er zoveel mogelijk afdelingen meedoen. We hebben dan een maand (tot de volgende Bijproatavond) om zoveel mogelijk leden te werven. Wie volgende maand procentueel het meest is gegroeid, wint de prijs.

Prijs

Bij een wedstrijd hoort een prijs uiteraard. De prijs is een bezoek aan de 2e kamer, uiteraard met een rondleiding van ons eigen Achterhoekse kamerlid Otwin van Dijk. In overleg met partijburo kijken we of Hans Spekman er ook kan zijn. Hij komt tenslotte taart brengen als we 10 leden extra hebben. Dat moet lukken! We maken er een leuke dag van. Uiteraard gaan alle nieuwe Achterhoekse leden die we deze maand werven mee! Dat is ook een leuke aanmoediging om nu lid te worden.

Waar?

Laat ik benadrukken dat iedereen vrijdag welkom is vrijdag in Doetinchem. Niet alleen fractie of bestuur maar (juist) ook de leden! Het adres is Bilderdijkstraat 20 in Doetinchem en vanaf half 8 ben je welkom!

André Menting

Woont in: Stokkum in een voormalig café aan de Kastanjelaan. En vroeger in Didam aan de Leliestraat met uitzicht op de voormalige boerderij met weiland en boomgaard van Fierkens, het tegenwoordige Lockhorstpark. Mijn ouders zijn geboren en getogen in Nieuw-Dijk.   Wat breng ik mee: Ik luister naar mensen en leg verbindingen. Alleen sámen

Meer over André Menting