Maak vaart met verbod op vrachtwagens in Kilder

Door Dini Burgers op 8 december 2020

“Het is genoeg geweest” zegt Dini Burgers, raadslid van PvdA Montferland. Haar collega-raadsleden zijn het met haar eens en pleiten voor snelle actie.

Het vorig college van B&W beloofde al ruim 6 jaar geleden dat na de aanleg van de Ontbrekende Schakel – de nieuwe weg tussen Zeddam en ‘s-Heerenberg – het Verbod op Vrachtverkeer door de Hoofdstraat in Kilder, zou worden ingevoerd. De Schakel is al maanden geleden geopend dus is het hoog tijd om de belofte aan de inwoners van Kilder en de aanwonenden aan de Hoofdstraat in te lossen! “Ga het regelen” is haar boodschap aan wethouder Van Leeuwen. Waarmee ze bijna de voltallige gemeenteraad achter zich heeft geschaard. De wethouder geeft aan dat hij zo snel mogelijk het verbod zal instellen, maar dat hij daarbij afhankelijk is van medewerking van externe partijen zoals Rijkswaterstaat, Provincie Gelderland en politie.

Wij rekenen natuurlijk op snelle invoering van het Verbod op Vrachtverkeer!!

Dini Burgers

Naam: Dini Burgers Woont: in Kilder, gemeente Montferland Ik sta voor: transparantie, zorg en aandacht voor elkaar Je kunt me altijd benaderen voor:  je zorgen of overwegingen met me bespreken, beschouw me als een ombudsvrouw Krijg energie van: samenwerkingsprojecten, zoek de verbinding en vind mekaar Sterk in: het vinden van de consensus, samen wordt je sterker Motto: je leeft niet alleen

Meer over Dini Burgers